Call Center Representative - Remote - Bilingual (Spanish/ English)


 

We are looking for evening coverage*** Must be able to work at least until 7 pm Eastern***Must be fluent in both English and Spanish for writing, reading, and speaking.

Descripción del trabajo

En un esfuerzo por proteger mejor a todos nuestros empleados y personal durante este tiempo, nuestras oportunidades de tiempo completo y medio tiempo ahora son de trabajo desde casa. Las clases de capacitación virtual comienzan pronto, así que no pierda la oportunidad de decir SÍ a una carrera con Aspen Dental y tener un impacto en la vida de las personas. Desempeñará un papel clave para ayudar a los consultorios a optimizar y consolidar la eficiencia de la práctica, lo que facilitará que los dentistas se concentren en brindar una atención de calidad al paciente. Serás parte de una organización que ofrece desarrollo profesional y orientación para que puedas mejorar tu calidad de vida mientras ayudas a los pacientes a hacer lo mismo.

  • Responder a llamadas entrantes de gran volumen mientras maneja con compasión las preguntas/inquietudes

  • Programar citas de nuevos pacientes

  • Utilizar tecnicas de ventas capacitadas para alcanzar los objetivos de la empresa de citas establecidas y satisfacción del cliente.

  • Varias funciones asignadas por el equipo de liderazgo del centro de llamadas

Educación mínima y experiencia:

  • Diploma de escuela secundaria o equivalente requerido
  • Acceso a internet de alta velocidad
  • Debe tener conexión a Internet por cable/fibra (sin WiFi/celular/punto de acceso), y tener al menos 100 Mbps de descarga y 10 Mbps de carga
  • Capacidad para gestionar un alto volumen de llamadas
  • Deseo de superar las expectativas de servicios al cliente.
  • Experiencia trabajando en un entorno acelerado y orientado al cliente
  • Experiencia previa en centro de llamadas es una ventaja
  • Bilingue en Ingles y Español

$15.50 + potencial de ganancias de bonificación mensual

Descripción del trabajo adicional

Con más de 900 oficinas en 42 estados, Aspen Dental continua expandiendose y creciendo cada semana para ayudar a millones de pacientes a obtener la atención que necesitan hoy.

Para satisfacer la demanda de los pacientes y el crecimiento organizacional, Aspen Dental Management, Inc. (ADMI), la organización de apoyo dental que brinda apoyo comercial a cada consultorio de Aspen Dental está buscando personas entusiastas, dedicadas y motivadas que quieran unirse a una organización próspera, directamente desde su propia casa.

In an effort to best protect all of our employee and staff during this time, our full-time and part-time opportunities are now work-from-home. Virtual training classes begin soon so don’t miss your chance to say YES to a career with Aspen Dental and make an impact in people’s lives. You’ll play a key role in helping offices streamline and consolidate practice efficiency, making it easier for dentists to focus on providing quality patient care. You’ll be part of an organization that offers career development and pathing so that you can better your quality of life while helping patient’s do the same.

  • Respond to high volume inbound calls while compassionately handling questions/concerns

  • Schedule new patient appointments

  • Use trained sales techniques to reach company goals of appointments set and customer satisfaction

  • Various duties as assigned by the Call Center Leadership team

Minimum Education and Experience:

  • Bilingual in English and Spanish
  • High School Diploma or equivalent required
  • Access to high speed internet
  • Must have Cable/Fiber connect internet (no WiFi/cellular/hotspot), and be at least 100 Mbps download and 10 Mbps upload
  • Ability to manage high call volume
  • Desire to exceed customer service expectations
  • Experience working in a fast paced, customer driven environment
  • Previous call center experience a plus

$15.50 + monthly bonus earning potential

With more than 900 offices across 42 states, Aspen Dental continues to expand and grow every week in order to help millions of patients get the care they need, today.

In order to accommodate patient demand and organizational growth, Aspen Dental Management, Inc. (ADMI), the dental support organization that provides business support to every Aspen Dental office, is looking for enthusiastic, dedicated and driven individuals who want to join a thriving organization, right from their own home.

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال